fredag 22. februar 2013

Ukas topp 5

Skippern er enda ikke i trening og har derfor god tid til å blogge!
På tide å presentere en ny spalte, ukas topp 5.

Denne uka har jeg tenkt å presentere en liste over hvem jeg ikke ville møtt i byens trangeste og mørkeste smug på en fredags kveld.


5: Hele det japanske sumoforbundet i vill panikk og dødsangst.





Mange sumobrytere veier opp mot 150 kg, og jeg kan se for meg at det er enhver buffets marerittgjest. Utøverne av denne sporten er kjent for sine strengt pålagte moralske og etiske regler, noe som selvfølgelig mister all sin mening i dette scenarioet. Med så mye masse og energi konsentrert på en så liten plass er det fort å miste kontroll over lukkemuskulaturen.











4: Zombieversjonen av homsepatruljen - de vil både spise meg OG gjøre meg metroseksuell.

Homsepatruljen, her representert ved Boy George

Begge aspektene ved denne agendaen skremmer meg og gir meg frysninger. Best å styre unna. 




Zombies







3: Justin Bieber - Æsj!





Dette hadde nok fremprovosert en oppkastbyge.











2: En ulykkelig og sint flodhest.

Flodhester er enorme, røslige og ubehårete dyr med stor klumpete kropp og korte ben. Hodet kan veie opp mot ett tonn og bittet er skikkelig drithardt. Kjevene er bygd opp slik at gapet blir nesten 180 grader. Dette dyret kan løpe opp mot 50kmt og er kjent for sin voldsomme aggresjon.

 <-- Ofte observert i beast-mode.

 
Dette kan fort bli et ekkelt møte hvis du utilsiktet skremmer både den og deg selv, samtidig som du holder en velduftende kebab i hendene.


















1: En sint Clubber Lang som akkurat har tapt penger på oddsen.

Clubber Lang, the baddest man in the world.
Se for deg han i bar overkropp løpende mot deg med død i blikket og dynamitt i hanskene. Han grynter, roper og hyler skjemmende gloser som får deg til å miste både fotfeste og virkelighetsorientering. Du er en kjøter, en hund og en ussel bankebiff. Den verbale trakasseringen er giftig, men ikke la deg lure, det er den tryneknusende punchen som er verst. Denne mannen vil ommøblere fjeset ditt og slite deg i to.


                                                                          Dette er definetivt worst case scenario.

1 kommentar: