fredag 15. februar 2013

Norgescup Alta dag 1

Denne helgen er det norgescup i Alta som står på turné-plakaten til Mikkelsen og Skippern. Vatz er hjemme og skal forsvare bloggredaksjonens ære i Tromsø Skimaraton.

Sprint klassisk ble ingen suksess for undertegnedes del. Det stemmer ikke helt om dagen, og det er vanskelig å forklare hvorfor. Jeg føler meg litt som Hulken når han prøver å spille blokkfløyte, frustrert! Jeg ble i det minste belønnet med utslitt kropp, litt spying og kvelningsfornemmelse etter målgang.

Mikkelsen var langt nærmere avansement og endte opp på den bitre 32 plassen, knappe halvsekundet unna storhet! Selv med skostørrelse 52 var marginene på feil side i dag. Close, but no cigar.

Det er god tid til å blogge når man kommer prematurt hjem fra sprint skirenn. Derfor har jeg også tid og krefter til å nevne litt kuriositeter som fasinerer her i Alta. Vi har blant annet vært heldig å fått et dass med gjennomsiktig dasslokk. Dette har jeg aldri før vært vitne til, og jeg har levd siden 1985. Tøft.



Vi har også vært heldig med tv'n på rommet. Dette er neste års modell, noe som betyr at vi kan linke videofiler mellom tv og pc ved hjelp av trådløst nettverk og bluetooth. Sweet! HD kvalitet dagen lang! Flaks at jeg pakket 3d-brillene, var litt i tvil før avreise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar